.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری عامل قتل یک جوان گیلانی

فرمانده نيروي انتظامي آستانه اشرفيه گفت: فردي كه يك مرد 22 ساله را در آستانه اشرفيه با ضربات چاقو به قتل رسانده بود پس از سه ساعت دستگير شد.

احمدرضا سام‌دليري اظهار داشت: شب گذشته پس از درگيري دو مرد از اهالي آستانه اشرفيه در خيابان استقلال، مرد 32 ساله با ضربات چماق و سه ضربه چاقو جوان 22 ساله را از پا در آورد.
وي ادامه داد: قاتل پس از ارتكاب جرم متواري شد اما با تلاش ماموران نيروي انتظامي آستانه اشرفيه پس از سه ساعت تعقيب و گريز دستگير شد.
سام‌دليري با بيان اينكه دليل قتل در حال بررسي است، تصريح كرد: در بازجويي‌هاي اوليه و بازسازي صحنه وقوع جرم مشخص شده قاتل در ابتدا قصد قتل نداشته اما پس از درگيري‌هاي متوالي نتوانسته خود را كنترل كند و با وارد كردن ضربات چاقو متواري شد.
فرمانده نيروي انتظامي آستانه اشرفيه افزود: پس از انتقال جوان 22 ساله به بيمارستان به دليل جراحت شديد پزشكان نتوانستند جان اين فرد را نجات دهند.
وي در ادامه با گراميداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي نيز مانند ديگر ارگان‌ها نقش موثري در جنگ تحميلي داشته است.
سالم‌دليري با اشاره به اينكه برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس توسط سپاه آستانه اشرفيه در اين شهرستان اجرا مي‌شود، گفت: نيروي انتظامي با حضور در نشست‌ها و برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس در برگزاري بهتر مراسم‌ها نقش موثري ايفا مي‌كند.
فرمانده نيروي انتظامي آستانه اشرفيه همچنين با بيان اينكه تردد تيلرهاي كشاورزي يكي از معضلات جاده‌هاي اين شهرستان است، تصريح كرد: با هماهنگي مقام قضايي و تعامل پليس راه لولمان طي يك ماه گذشته بيش از 17 تيلر كشاوري و تراكتور متوقف شدند و آموزش‌هاي لازم براي نصب علائم هشدار روي ماشين‌هاي كشاورزي به آنها داده شد.
وي با اشاره به اينكه مردم از اين طرح استقبال خوبي كرده‌اند، افزود: نصب علائم بر تيلرهاي كشاورزي از وقوع حوادث ماشين‌هاي كشاورزي در هنگام تردد در جاده‌ها جلوگيري مي‌كند.
سالم‌دليري با اشاره به نقش خطير و مهم خبرنگاران و رسانه‌ها در اطلاع‌رساني و ترويج فرهنگ غني اسلام اظهار داشت: با توجه به اينكه در عصر ارتباطات قرار داريم، نيروي انتظامي براي برقراري بيشتر امنيت نيازمند تلاش خبرنگاران و افزايش اطلاع‌رساني به موقع آنهاست.
فرمانده نيروي انتظامي آستانه اشرفيه از مردم اين شهرستان براي برقراري بهتر امنيت كمك خواست و خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي از مردم انتظار دارد در صورت مشاهده وقوع جرم مراتب را بلافاصله به پليس اطلاع دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.